Home > nintendopassion > Niedzielne polowanie na NESy

Niedzielne polowanie na NESy

Image Hosted by ImageShack.us

Zimno i wietrznie. Nie zbyt przychylna pogoda na targowisko. A jednak. Lukasz i Ja zdecydowaliśmy się pojechać na cotygodniowe targowisko Swap-O-Rama. Lekko kropiło, ale ogólnie pogoda była znośna. Poprzednią zarwaną noc podleczyliśmy mocną kawą i wyruszyliśmy w drogę.

Miejsce to jest ogólnie oblegane przez czarne i meksykańskie społeczeństwo gdzie każdy próbuje na kimś zarobić. Polacy tez są. Krotko mówiąc ludzie tutaj przyjeżdżają odkupić swoje ukradzione narzędzia, są też pralki, skarpetki, masa starej elektroniki, pourywane lusterka od samochodów i oczywiście gry wideo. Masa. Ale nie zawsze znajdziesz coś wartościowego. Znalazłem konsole Sega Saturn w pudelku i ciut opłakanym stanie, ale jak “Jose” krzyknął 40.00 USD to się tylko uśmiechnąłem i machnąłem ręka. Zszedł do 35 ale tez odmówiłem. Chciałem dać nie więcej niż 20 ale nic z tego. Nic straconego, nie teraz to później.

Nie wróciłem jednak z pustymi rekami. Za równowartość 60 złotych kopiłem sześc gier do Nintendo NES.

  1. NES-MH-USA Super Mario Bros / Duck Hunt
  2. Duck Hunt
  3. NES-WH-USA Super Mario Bros / Duck Hunt / World Class Track Meet
  4. NES-PM-USA R.C. Pro-Am
  5. Super Mario Bros
  6. NES-QU-USA Castlevania II Simon’s Quest

Nie są to kto wie jakie skarby, ale cena była tak dobra że nawet się nie targowałem. Przydadzą się jako gry “gratis” do konsol NES jakie sam naprawiam i sprzedaje. Mogę powiedzieć ze jestem zadowolony. średnio byle handlarz chce od 8 do 10 USD za byle jaka grę.

Categories: nintendopassion Tags: ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

