Home > nintendopassion > Kilka wydarzeń całkiem nie po kolei

Kilka wydarzeń całkiem nie po kolei

Witam was,

1. NeVen dziękuje za zaproszenie. Będę czytać :]

W Chicago i okolicach spadł pierwszy śnieg w tym roku. Raczej burza śnieżna i deszcz. Wszystko zostało oblodzone praktycznie w godzinę. Zdjęcia poniżej zrobiłem około 13:00 telefonem [Nokia N75]

W Polsce już pewnie dużo śniegu, ale tutaj dopiero się zaczęło.

2. Tak szperałem w telefonie i znalazłem te fotkę. Wypadek dnia 08/07/2007 na skrzyżowaniu Cicero/Fullerton

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3. Koncert Incubus w Chicago

Znalazłem ten krotki filmik który zrobiłem właśnie na koncercie. Oczywiście wrażenia były pierwsza klasa!

Ta głupia twarz wcale do mnie nie należy, tak tylko sobie na wyjściówkę założyłem dla niepoznaki. GF należy raczej do bardzo nieśmiałych.

Categories: nintendopassion Tags: , , ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

