Home > nintendopassion > Gramsajt is up.

Gramsajt is up.

Dobrze. Wznowiłem gramsajta. Komentarzy na gramie jednak nie będzie.

Categories: nintendopassion Tags:
  1. Fumiko
    30/04/2009 at 00:10

    Chciałam Ci tylko powiedzieć, że Ci imeem upierniczył utworek do 30 sekund. Na gramsajcie znaczy.

    A co do powrotu… ja tam nie mam zamiaru wracać, zostałam potraktowana poniżej wszelkiej krytyki więc nie widzę sensu pakować dalej czas, siłę i pracę w GSa. Niezależny blog to co innego.

  2. 30/04/2009 at 08:24

    Fumiko,

    To wszystko wina iTunes. Mam nadzieję zmienić to w niedalekiej przyszłości.
    Co do gramu, to jeszcze sam nie wiem co będzie.

    Ale powiedz mi, co się dokładnie stało tobie na gramie, bo wiesz, ja nigdy się nie dowiedziałem?

  3. Fumiko
    30/04/2009 at 14:55

    W jednej z dwóch “ocalałych” notek masz link do wątku, który sprawę wyjaśnia.

  4. 29/06/2009 at 20:28

    I się Fumiko nie ma co dziwić zresztą… Słusznie postąpiła

    • 30/06/2009 at 08:06

      Tak, Fumiko mi pokazała. To co jej zrobili to świństwo. Też tak bym postąpił.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

