Home > nintendopassion > Dźwiękowym obuchem w łeb!

Dźwiękowym obuchem w łeb!

Nie jestem audiofilem. Ale…

Od wielu lat jestem posiadaczem bardzo małego zestawu głośników 5.1 Sony.

  • SA-WMS230 – subwoofer
  • SS-V230 – satellite speakers x 4
  • SS-CN230 – center speaker

Wszystko było podpięte do mojego starego, uszkodzonego wzmacniacza Sony za pomocą zwykłych kabli audio. Dzisiaj otrzymałem dwa 12’/2,2m  przewody optyczne zakupione na eBay tutaj za jedyne $6,99. Cena niesamowicie przystępna. Nie wspomnę że gratis wysyłce. Po podłączeniu dźwięku do PS3 przez wzmacniacz Harman/Kardon AVR-130 zostałem prawdziwie olśniony. Nagle z moich starych i wysłużonych głośników wydobył się dźwięk którego nigdy nie słyszałem. Jakbym podłączył sprzęt za dobry tysiąc!

Ale…

Przyznam się że podczas krótkiego testu gry na PS3 skosztowałem wręcz boskich doznań audio fonicznych. Jestem bardzo zadowolony. Harman/Kardon jest praktycznie darmowy. Z wymiany na starszy telefon komórkowy. Głośniki już od lat w posiadaniu.

Nigdy nie przypuszczałem, że zwykłe kable optyczne dokonają tak diametralnej różnicy w przyjemności audiowizualnej.  Naprawdę warto!

  1. marcinbojko
    25/06/2009 at 13:33

    oj tak tak, przejście z PCM na digital daje nieźle do pieca ;)

  2. 25/06/2009 at 17:27

    Plusem jest to, że nie muszę wydawać pieniędzy na nowy zestaw audio. Przynajmniej na jakiś dłuższy czas.

  3. 26/06/2009 at 16:12

    Raz miałem możliwość wpiąć PS3 pod konkretny zestaw Denona u sąsiada. I wtedy zrozumiałem, że moje popierdółkowate 2.1 w pokoju to śmiech na sali, a audio potrafi dać srogiego kopa…

  4. marcinbojko
    26/06/2009 at 20:14

    Ja z kolei nie przesadzam – wolę grać na dobry stereo na pól cicho niz na full na 5.1

  5. 27/06/2009 at 03:04

    Nie pogram na całą pete. Nie ma możliwości. Sąsiad zza ściany naskarży się radzie. Z tego nici.
    Przyjemnie niesamowicie było odkryć nowe życie w starych głośnikach.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

