Home > nintendopassion > 18 km

18 km

Jestem niesamowicie dumny z siebie. Przełamałem swoje ciało.
18km może nie jest wielkim sukcesem dla wielu, ale dla mnie jest ogromnym.

Tak mniej więcej wygląda trasa.

Zaraz po pracy założyłem moje skrzydlate pegazusy i ruszyłem do boju. Raczej biegu. To było niesamowite. Pierwsza połowa biegu przebiegła bardzo dobrze. Bez zmęczenia i większego trudu. Powrót natomiast już był cięższy. W 3/4 całej trasy ogarnęło mnie niesamowite zmęczenie. Organizm dosłownie prosił się o postój. Dziwnie jednak serce waliło równym rytmem. Faktycznie, lało się ze mnie okropnie, ale muzyka w uszach mocno pobudzała mnie do zakończenia trasy.

Kurka, do ukończenia połowy maratony brakowało mi kilka kilometrów, ale zrobię to. Spróbuje swoich sił. Jestem pozytywnie nastawiony. Moim marzeniem byłoby pokonanie maratonu. Ziemia, a nie beton pod nogami, sprawiają ogromną różnicę. Mimo zmęczenia fizycznego, po powrocie do domu czułem się na prawdę wielki. Jestem pewien że połowę maratonu pokonam przed wyjazdem do Polski. Jest to dla mnie osobistym osiągnięciem. Motywuje niesamowicie.

Tak. Pokonałem dzisiaj samego siebie. Czuję się wielki.

Categories: nintendopassion
  1. 30/06/2009 at 14:49

    Brawo!! Sam też troszeczkę biegam ale raczej na krótsze dystanse. Możesz być z siebie dumny. jeszcze raz gratuluję!

  2. 30/06/2009 at 16:19

    Mario, jesteś wielki :D

  3. milusass
    01/07/2009 at 05:26

    Mario, jeszcze trochę* pobiegłbyś na wschód i byłbyś w sąsiedztwie mojej rodzinki ;P

    *no może, trochę więcej niż trochę ;)

  4. 01/07/2009 at 15:34

    Don’t give up :)
    Mnie się nie chce na lekcjach w szkole 1km biegać, a co dopiero…. Haha, ciekawie musiałęś wyglądać po powrocie do domu :D

  5. docent14
    07/07/2009 at 01:37

    rewelacja, ja padam po przejściu z samochodu do windy :)
    A propos – serwery z MSN’a odrzucają moje maile do Ciebie, nijak odpowiedzieć ;)

    • 07/07/2009 at 03:23

      Dodałem cię do listy kontaktów w MSN, aczkolwiek z Tlenem są problemy.
      Co do biegania, codzienna walka z samym sobą. A efekty wychodzą bardzo poowoli.

  6. marcinbojko
    10/07/2009 at 12:52

    Zaraz sprawdzimy z mailem.

  7. marcinbojko
    10/07/2009 at 12:53

    : host mx2.hotmail.com[65.55.37.88] said: 550 SC-001
    Mail rejected by Windows Live Hotmail for policy reasons. Reasons for
    rejection may be related to content with spam-like characteristics or
    IP/domain reputation problems. If you are not an email/network admin please
    contact your E-mail/Internet Service Provider for help. Email/network
    admins, please visit http://postmaster.live.com for email delivery
    information and support (in reply to MAIL FROM command)

    • 10/07/2009 at 16:24

      No to już nie mam pojęcia… ręce opadają. Znaczy się, pisząc bezpośrednio do mnie = nici kompletne?

  8. marcinbojko
    16/07/2009 at 16:48

    Nici kompletne. MSN twierdzi że nie zaufa tlenowi. Spróbuję z gmaila.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

