Home > Uncategorized > Aktualizacja mojego HTC Tilt

Aktualizacja mojego HTC Tilt

Od października 2008 roku posiadam HTC 8900, zwany również Tilt. Ot taki sobie telefonik. Nie jestem gotowy na Apple iPhone. Nie obrabiam go błotem. Nie pasuje mi ten telefon do mojego stylu życia. Muszę słyszeć jak pod palcami klikają mi autentyczne przyciski, a nie imitowane dźwięki. Telefon nie jest tak szybki w operacji ekranu dotykowego jak nasz iPhone, ale resztę ma tam gdzie trzeba.

Od razu zgnoję IE Mobile. Totalne padło. Opera Mobile 9,5 działa na tym telefonie cuda. Akcja reagowania na dotyk jest wręcz natychmiastowa. Jedynie co pozostaje mi, to zapoznać się dokładniej z możliwością odtwarzania aplikacji Flash. Bez tego YouTube nie robi i Twitter się nie pokazuje. Reszta działa bardzo dobrze.

Bateria jest wspaniała. Osłuchałem się od kilku osób jakoby byli ową baterią zawiedzeni. Ja religijnie przed użyciem podładowałem ją i kompletnie rozładowałem trzy razy. Bateria działa bez zarzutu. Używam bezustannie do email i internetu. Prawie dwa dni pociągnie bez ładowania. Dla mnie absolutnie zadowalające osiągi.

Update z wersji 1,62,502,0 na 3,57,502,2! Ogromny przeskok w wersji aplikacji. Oczywiście wcześniej zarchiwizowałem wszelkie dane na karcie pamięci i PC. A producent wyraźnie ostrzegł przed całkowitą utratą danych. Wszystko zajęło około piętnastu minut przy miłych dźwiękach Pandora Radio. Taka mała dygresja, stację radiową nazwałem Enigma, a mój maluczki profil znajduje się tutaj:
http://www.pandora.com/people/gamescanner

A ja? Dzisiaj nie biegałem i nie grałem. (psst! może mała rundka BF2142!) Odpoczywałem, po jak się okazało bardzo nieprzyjemnym dniu w pracy. Nie należę jednak do ludzi, którzy łatwo się łamią. A że zostało mi cygaro i kilka Tyskich … :D

  1. 05/08/2009 at 16:08

    Mario, ile w USA kosztuje internet w telefonie? U nas w Polsce nie jest on zbyt tani, tak więc ja rzadko korzystam z niego w telefonie. Na chwilę obecną mam Samsunga F480 – dotykowca, a jeśli chodzi o iPhone’a, to może kiedyś. Główny atut przemawiający za jego zakupem to duża liczba gier na AppStore.

    Przypomniała mi się ostatnia “zabawa” z telefonem mojego taty. Zaktualizowałem soft, a raczej tego nie zrobiłem – bo okazało się, że jest najnowszy, ale… blokada simlock wróciła :D

  2. 05/08/2009 at 16:14

    Telefon mam odblokowany. U mnie kosztuje tak:
    5000 minut w tygodniu, nieograniczone rozmowy w noce i weekendy, nieograniczona dostępność do netu i popieranie nieograniczonej ilości pakietów 79.99USD, z podatkami około 100 USD/miesiąc. Za to smsy kosztują minimum 5USD na miesiąc, 20.00USD nieograniczona ilość. Całość pewnie koło 130 USD. Ale rozglądam się za lepszym planem. Teraz coraz więcej firm oferuje wszystko praktycznie Unlimited za 100USD.

  3. 06/08/2009 at 05:48

    Matrox, nie wiem o co Ci chodzi z drogim netem… Ja mam w MixPlusie i za pakiet 250MB płacę 20zł, przy czym mam miesiąc na wykorzystanie. 2 dychy miesięcznie to nie jest majątek, a spokojnie starczy na pochodzenie po stronach czy aktualizację map w GPS.
    Co do przeglądarek – w mojej 5800 mam jakąś Nokijską, ale dosłownie można ją o kant tyłka roztłuc – działa wolno jak muł. Niedawno zassałem Operę Mini 9,5 i cudo śmiga aż miło. To jest definicja mobilnej przeglądarki :)
    Przy okazji – wiesz Mario, do niedawna podzielałem Twoją opinię co do klawiaturki, ale dzięki 5800 zmieniłem zdanie – te dotykowe rzeczywiście działają. iPhone jest tak na dobrą sprawę “uber” bo ma logo Apple i dlatego tyle kosztuje. Ja mam swoją Nokię 5800 w której jest wszystko to co w iPhone (jak nie więcej, mam Symbiana, więc pole do manewru olbrzymie) i nie zapłaciłem za to jak za zboże :)
    Trzymaj się ^^

  4. 06/08/2009 at 07:57

    Na iPhone nie wybulę. A Nokia> Wiesz że właśnie dużo Polaków tutaj narzeka na Nokię. Ale nie z winy Nokia, tylko sieci. Upierniczają masę funkcji.
    Poszukaj na necie: crippleware

  5. marcinbojko
    14/08/2009 at 19:57

    Ja wylądowałem z Nokią E71 i drugą Nokią N5800 – różnice olbrzymie, ale jako że mam 2 numery mogę obsługiwać obydwie ;)

  6. Ced
    21/08/2009 at 22:20

    Huhu widziałem ten Twój telefonik. Bardzo ładny, ja bym wolał co prawda Iphone (jestem pies na nowe technologie), ale ten… też fajny ;)
    Mi póki co pozostaje nacieszyć się badziewną Nokią typu ,,komórka 2.0″, czyli normalna ,,cegiełka” z kolorowym ekranem i aparatem… No, ale w końcu komórka jest tak naprawdę do gadania, nie? ;]

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

