Home > nintendopassion > Muzyka. iPod. Bez iTunes? Pobierz sharepod!

Muzyka. iPod. Bez iTunes? Pobierz sharepod!

Bardzo długo opierałem się rynkowi odtwarzaczy mp3. Gdy już dokonałem zakupu, to raz i porządnie. Nie kierowałem się falą. Decyzję podjąłem bazując po prostu na moich wyłącznie potrzebach. Raz i porządnie, bo wybór padł na iPod Classic 160GB.

Ale od początku. Zaniedbawszy moją stronkę. Z racji lekkich aktualizacji wersji wordpress.COM wybrałem nowy wygląd INove by mg12. Całkiem całkiem. Wszystko popijając gorącym barszczem. I kawą. Na zmianę!

nintendopassion

Nie lubię tych wszystkich programów, które działają w iTunes. Samego odtwarzacza mp3 używam na trzech różnych systemach. I co zrobić kiedy iTunes wiąże iPoda z tylko jednym systemem? Jednym z prostych rozwiązań jest sharepod. Piękny, darmowy program dostępny na stronie http://www.getsharepod.com. Pobrałem najnowszą wersję. Obecnie iTunes nie jest zainstalowane na moim pc. Dotychczas prawie cała moja muzyka znajdowała się wyłącznie na iPodzie. Z obawy przed utratą plików po synchronizacji z nowo sformatowanym systemem.

sharepod

Transfer plików trwał trochę, ale dzięki sharepod (i bez użycia iTunes) zachowałem swoje archiwum bezpiecznie na zapasowym dysku.

ipod

I tak powolutku poprzerzucałem co musiałem. Bez skomplikowanych manewrów. Sharepod nie jest jedynym tego typu oprogramowaniem. Jest jednak niesamowicie prosty w obsłudze. A kto nie lubi prostej obsługi? Później pozostało mi tylko zakwasić dobrych dźwięków z powrotem do auta. Dzięki uprzejmości Hondy, a za pośrednictwem mojego portfela, 2009 Civic Si posiada w podłokietniku łącze USB do iPoda.

ipod-in-civic-Si

civic-si

Synchronizacja instrumentów w Hondzie jest godna pochwały. Prosta i funkcjonalna. Słuchanie ulubionego łubudubu będzie tym bardziej przyjemne :D

Polecam sharepod! Teraz tylko pozostaje powstrzymanie się od pedal to the metal przy nieco sposobnych kawałkach muzycznych.

  1. Ja
    07/10/2009 at 13:17

    A mogłam to cudo sobie zatrzymać :p

  2. 07/10/2009 at 15:50

    iPoda czy Hondę? :P

  3. Ja
    07/10/2009 at 16:08

    Ciebie…

  4. marcinbojko
    07/10/2009 at 22:43

    Never ever iPod i Apple :) Wiązanie się z iTunes którego nie ma w Polsce? Płatny firmware? Przepłacanie za biały kawałek plastiku? Ehhhh…

    • 08/10/2009 at 10:59

      :P
      Nie biały, tylko czarny :p
      Nie przepłacony, bo polowałem ponad sześć miesięcy. A że jest overhyped, to prawda, wina fanbojów. Sprzęt jednak dla mnie w sam raz. Co do oprogramowania to masz rację. Ale nie taki diabeł straszny…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

