Home > nintendopassion > Nowy screensaver. Nowy szkic.

Nowy screensaver. Nowy szkic.

ScreenSaver

Nie jestem wielkim zwolennikiem przerabiania systemu Windows. Właściwie nie dbam o to. OS ma mieć najświeższe pliki i działać. W końcu za coś zapłaciłem, tak? Nawet nigdy nie zwracałem większej uwagi na screensavers/wygaszacze. Całkiem przypadkowo natknąłem się na jeden o tematyce Matrix. Spodobał mi się. Szybka instalacja. Niby nic specjalnego… Ot taka mała zmiana mojego Windows environment.

matrix-002

Hieroglify płynnie ściekają po monitorze. Małe, a cieszy. Matrix. Prawda?

źródło: http://sourceforge.net/projects/matrix32/

Szkic

Mario. Tak. Naprawdę lubię rysunek. Lubię rysować Mariana. Widać że moja choroba związana z Nintendo przesiąkła mnie doszczętnie.
Szkic. Niestety nie mam na to wiele czasu. Wydaje mi się, że jest to jedna z zagubionych (czyt.: zaniedbanych) moich zdolności. Dzisiaj przyszła mnie taka malutka wena na projekt szkicu Mario. Szukałem motywu stalinowskiego wyrazu twarzy. Mam zamiar podretuszować rysunek. Możliwe że przerzucę na Illustratora. Kręci mnie jednak myśl chwycenia się za nasze stare pospolite kredki. Jestem pewien, że wrócę do tego rysunku już niedługo. Tak wygląda pierwszy próbny szkic:

matrix-003

Popracuję nad groźniejszym wyrazem twarzy. Chcę aby jechało od niego komunizmem, reżimem i śmiercią. Coś w stylu AntyMario.

  1. 17/10/2009 at 00:37

    Fajny ten wygaszacz :] Zaprezentowałbyś może kiedyś więcej ze swoich rysunków?

    • 17/10/2009 at 03:05

      Wszystko całkiem możliwe. Choć nie mam teraz tego wiele.

  2. Princess Peach
    19/10/2009 at 12:54

    Wąsy – mówimy zdecydowane tak ;p ;)

  3. 19/10/2009 at 15:57

    Princess Peach :

    Wąsy – mówimy zdecydowane tak ;p ;)

    No to wąsy zostaną :)

  4. 29/10/2009 at 06:20

    Jako, że mam ciągłe problemy z dodawaniem komentarzy na Twoim sajcie Mario to napiszę Ci tu komentarz do nowego wpisu.
    Wracaj cało do Polski :)

    • 01/11/2009 at 18:26

      Wielkie dzięki. Teraz już nie powinieneś mieć kłopotów z komentarzami.

  5. 06/11/2009 at 01:54

    Racja, już się poprawiło wszystko, ale i tak warto zaglądać do Ciebie na oba fronty :D

  1. 16/10/2009 at 07:21

Leave a Reply

