Home > nintendopassion > “Never unplug” – Odważna reklama Nintendo DS

“Never unplug” – Odważna reklama Nintendo DS

Nie lubię powtarzać internetowych bzdur. Sam je piszę. Ale od czasu do czasu trafię na coś tak dobrego, że muszę to puścić dalej. Przypatrzcie się dokładnie. Tam jest wszystko oprócz zlewu!

Źródło:

  1. 10/11/2009 at 05:14

    Ach, mam nadzieję, że plotki co do chipu nVidii się sprawdzą. Jak sobie wyobrażę, jak nie które tytuły mogli by je wtedy podciągnąć! Teraz już gry na NDSa mają niesamowitąwręcz grywalność, fabułę, muzykę z chipem 600mhz? Niesamowite(choć już przy aktualnym stnaie jak odpalam Gundama 00 albo Kingdom Hearts to oczy z orbit wychodzą jak w czymś tak małym zmieścili to co widziałem na ekranie tv grając na PSie)

  2. 11/11/2009 at 05:57

    Whoa, świetna ta reklama. Mają klasę :)

  3. 11/11/2009 at 15:17

    Przez grzeczność nie zaprzeczę. Bo fabuła dla mnie właściwie nie ma tam większego znaczenia (przynajmniej dla mnie), ale motyw zbierania Pokemonów jest niezwykle kuszący, więc gra potrafi wciągnąć na naprawdę długie godziny. Do tego możliwości WiFi jeszcze bardziej tę grę otwierają na świat i na ludzi. Nie napisałem, że ta gra jest ambitna, czy broń boże jakaś górnolotna. Napisałem że wciąga, bo tak naprawdę jest. Nie myslalem, ze 10. lat po mojej “fazie” na łapanie pokemonów w wersji Yellow, dam się wciągnąć w gry nowszej generacji, a jednak ;]

  4. marcinbojko
    12/11/2009 at 18:43

    Lekko się przeraziłem patrząc na ten śmietnik ;)

  5. 26/11/2009 at 19:49

    Coś mi się odpowiedź nie chce na GSie dodać :(
    Zatem powtórzę(do 3 razy sztuka ;) )
    Dell jest fajny i porzadny, ale mnie osobiście jakoś bardziej przypadły do gustu Toshiby.
    Ja sam planuję zakupić Asusa, a Toshibę w razie nie znalezienia odpowiedniego Asusa

  6. icziboszi
    29/11/2009 at 19:17

    Aż swojego założyłem :)

  7. BenitoKKS
    06/12/2009 at 02:43

    Mocarna reklama, pytanie tylko po co Nintendo w ogóle reklamuje swoje konsole? I tak sprzedają na pniu wszystko co wyprodukują;)

  8. icziboszi
    07/12/2009 at 20:42

    żeby tworzyć rzeczy tak ciekawe jak to powyżej :D

  9. 08/12/2009 at 10:22

    BenitoKKS :

    Mocarna reklama, pytanie tylko po co Nintendo w ogóle reklamuje swoje konsole? I tak sprzedają na pniu wszystko co wyprodukują;)

    Reklama dźwignią handlu. Pamiętaj, przegrywają Ci, którzy spoczywają na laurach.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

