Home > nintendopassion > Przesyłki: Polska vs. USA

Przesyłki: Polska vs. USA

Wpis ten jest kopią komentarza jaki zostawiłem u Marcina Bojko do tego wpisu:

http://marcinbojko.wordpress.com/2009/12/07/paczkomatymerlin-wtf/

Takie właśnie drobnostki w Polsce będą mnie wkuffiać.  Nie muszę Ci mówić, że przesyłki w USA i metody dostarczenia są dostępne nawet dla niewidomych? A koszty przesyłek GRATIS, to już coraz bardziej stosowana promocja, aby zwabić klienta. Nie wspomnę także o takich bajerach, jak kupowanie z innego stanu, w którym firma nie posiada fizycznej siedziby co za sobą niesie mały bonusik: brak opodatkowania. Mógłbym Ci tutaj nocami opowiadać jak sobie robiłem zakupy na kilkaset zielonych i ze spokojną głową klikam: “Order”. Przychodzę do domciu, paczuszka bezpiecznie leży pod drzwiami.
Miałem w Polsce doświadczenie, jak to zamówiliśmy pralkę z MediaMarkt w Krakowie. Kierowca zadzwonił i powiedział, że nie może znaleźć miejsca, że lecimy sobie w kulki i ogólnie, że to “my” (czyt: klienci) lecimy sobie z nim w kulki. Że to MY! tracimy jego cenny czas. Nie dość że dzwonienie do centrali NIC nie pomogło, to spokojnie nas olali i AGD przywieźli trzy dni później. Pojechałem do sklepu, ze strofowałem sprzedawczynię. I co?… KOMPLETNIE NIC.
Dzięki Bogu, że cała moja elektronika jest na 110V i NTSC. Nadal będę sobie kupował z hAmeryki i spokojnie wszystko sprowadzał.
Marcinie, kurier firmy DOMA Services w Polsce dowozi z podpisem adresata. NIE MA MOWY aby paczka zginęła!

Temat woda, ale aż się zbulwersowałem, bo dla mnie w USA jest to nie do pomyślenia. Wystarczy tylko, że głośniej się odezwiesz a firma dołoży wszelkich starań, abyś tylko do nich wrócił a dobre imię firmy zostało nieskalane.

Aż sobie ten wpis na blogu wkleję…

Wesołych Świąt!

  1. marcinbojko
    10/12/2009 at 13:10

    Wierz mi że jest o niebo gorzej. Wpis z mojej strony był lekko pozytywny (w końcu! paczkomaty!), a to co się dzieje on-real, woła o pomstę do nieba. PP jest jednym z najbardziej zaniedbanych artefaktów PRL’u.

  2. 10/12/2009 at 14:40

    No ja nie mam zbyt wielkiego doświadczenia z przesyłkami z USA, bo jeżeli coś kupuję to przeważnie jakiś większy order i nie leci bezpośrednio do mnie… jednak kilka miesięcy temu kupowałem świeżo w USA wydany sezon serialu, na DVDpacific. Kupiłem go w środę, wybierając najtańszą opcję przesyłki… a w poniedziałek paczka jużbyła u mnie! To było niesamowite, bo najczęściej to z allegro paczki idą dłużej, co za bzdura :D

  3. 15/12/2009 at 01:20

    Niestety takie przypadki, jeśli chodzi o dowożenie rzeczy w Polsce są często spotykane. Może powiem nie na temat, ale wczoraj byłem bardzo mile zaskoczony jak kurier przyniósł mi paczkę w niedzielę, około godziny 17 z artbookiem Bioshocka. Spodobało mi się to jak cholera, więc jeśli pozwolisz zrobię małą reklamę, jest to firma GLS :)

  4. marcinbojko
    19/02/2011 at 03:53

    Wczoraj doszła do mnie przesyłka z HongKongu po 10 tygodniach. Tydzien zajeło jej pokonanie drogi do Polski a poztałe 9 to już leżała sobie w PL i czekała.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

