Home > zakup > W pogoni za nowym sprzętem

W pogoni za nowym sprzętem

Mobility.

Miałem kiedyś laptopa. HP. Studio dv. Ładnie wyglądał. Ładnie grał. Powolny był. Płyta główna sfajczyła się trzy miesiące po wygaśnięciu gwarancji. I tyle go miałem. Minęło kilka dobrych lat zanim zdecydowałem się na nowy zakup. Ikonę “Purchase now” przycisnąłem wczesnego ranka. Szybkie specyfikacje:

  • i7-820QM
  • 4GB RAM DDR3 1333MHz
  • 512MB ATI Radeon Mobility HD 4570
  • i kilka innych rzeczy…

Po fizycznym odbiorze mam nadzieję napisać coś nie coś o tym sprzęcie. A co i jak, to już później.

Categories: zakup Tags:
  1. 10/01/2010 at 00:50

    Laptopy HP może są i ładne ale jakoś nie mam zaufania do tej firmy. W sumie sam nie wiem czemu. Z laptopów moimi faworytami są Lenevo oraz Dell ;)

  2. 10/01/2010 at 01:01

    Ja również jakoś nie mogłem się przekonać ponownie do HP. Na razie czekam na nowy sprzęt.

  3. 10/01/2010 at 01:12

    jak bym miał takie ‘kieszonkowe’ jak Ty to sprawił bym sobie Mac Book’a Pro.

    • 10/01/2010 at 01:24

      Witaj Dulak :) !

      W Polsce mało kto ma Mac. Ograniczenia programowe. Wiem, że Win popłynie, ale powiem Ci tyle: za drogi. Bardzo dobrze zapoznałem się z ofertą Apple. Nie opłaca się.
      No chyba, że dla czystego snobizmu. Zresztą, skonfigurowany Mac Book Pro byłby o ponad tysiąc dolarów droższy od tego, co wybrałem. Przyjdzie czas, to i zrobię porównanie.

  4. 10/01/2010 at 01:28

    Właściwie to nie porównasz Mac Booka. Ten ma i7-820QM, a Mac Book Pro ma Core 2 Duo 2.8.

  5. 10/01/2010 at 03:19

    A nie myślisz o przewiezieniu do polski paru macbooków i ipodów? Byłby na to zbyt ;]

    • 10/01/2010 at 04:53

      Wszystko można sprowadzić, co zresztą robiłem nie raz. Ale nigdy nie kupuję niczego bez ówczesnej wpłaty. Już nie jeden się gorączkował, a jak przyszło co do czego, to się wycofywał.

  6. 10/01/2010 at 04:59

    Dobrze że się zabezpieczasz ;)

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

