Home > wydarzenia > SZNiP!

SZNiP!


Szmacianka Nieznanego Pochodzenia

Już mogę otwarcie powiedzieć, że spotkałem się dzisiaj z jedną ze znanych Wam z portalu gram.pl Gramcarek, Krwawą Mary http://ja.gram.pl/KrwawaMary. Gdzie i o czym rozmawialiśmy, pozostanie na razie między nami. Otwarcie mogę powiedzieć, że świetna dziewczyna. Choć małomówna.

Powyżej zdjęcie wykonanej przez Mary szmacianki SZNiP. Nie miała imienia, a teraz już ma: Szmacianka Nieznanego Pochodzenia. Wydaje mi się, że powinna się dziewucha :P rozwijać w tym kierunku. A zamówień trochę ma, jak sama stwierdziła.

A za kilka dni, jak nic nie stanie na przeszkodzie, spotkam się z innym Gramcarzem.

“Oh shnyp!”

  1. queertin
    20/04/2010 at 20:53

    Fajny szmaciak ;)

    PS

    Jak wrażenia z pobytu w Polsce ?

    • 21/04/2010 at 12:07

      Wrażenia? Ciągle jestem w ruchu. Czas na refleksje przyjdzie z czasem.

  2. queertin
    22/04/2010 at 01:51

    A i mam jedno pytanie, całą zawartość z gram.pl eksportowałeś ręcznie ?

    • 22/04/2010 at 11:21

      Czy chodzi Ci o wpisy? Nie, nie eksportowałem niczego. Ale może rzeczywiście powinienem??? A spotkała mnie mała tragedia… opiszę ją potem.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

