Home > fotografia > Piesa.

Piesa.


Pieskie życie

Zdjęcie piesy zrobiłem przed wejściem do lokalnego sklepu. Na demotke się raczej nie kwalifikuje, ale osobiście mi się podoba. Myślałem nad jakimś tekstem do demotywatora ale nic konkretnego do głowy mi nie przychodzi. No a piesa jest fajny.

Princess Peach mnie coraz częściej namawia na psa. Chyba jej nie wystarczam :P

  1. 10/05/2010 at 15:55

    Biedny pies, zdyskryminowany :P
    A ja osobiście wole koty.

    Pozdrawiam!

    • 10/05/2010 at 17:11

      Dałaś mi pomysł! “Dyskryminacja rasowa!”

      • 10/05/2010 at 17:12

        Hehehehehe :D
        Fajnie, że jakoś mogłam pomóc :)

  2. prosiaq
    10/05/2010 at 22:30

    Ja tego piesa widziałem na własne oczy!

  3. queertin
    11/05/2010 at 01:36

    Nie no, fajna “piesa”.

    A pies jako domowe zwierzątko to w cholere roboty z nim. Twoje życie może nie zmieni sie o 180 stopni, ale o 80 na pewno :) Więc dobrze się zastanów.

    • 11/05/2010 at 10:47

      To samo mówię Princess Peach, ale chyba to do niej nie dociera. Piesa i już! :/

  4. Marr
    15/05/2010 at 04:08

    to ja się chamsko wetnę z reklamą :P.
    Spanielki małe, śliczne i cudowne – aktualnie chowane do kupienia już niedługo ;). Urodzone 3 maja, co daje nieprawdopodobną ilość kombinacji imion, od Konstytucji do Mai (bądź Majówki) przez Rzeczpospolitą (aczkolwiek to już trochę mniej) ;P

    • 15/05/2010 at 15:36

      Ho ho ho! :P No na mikołaja mnie jeszcze emocjonalnie nie stać. A właśnie dzisiaj toczyliśmy z Peach żywą debatę na ten temat.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

